Microsoft 365 tugi- ja lisateenused

Allpool on ära toodud tüüpilised teenused, mis seostuvad Microsoft 365-ga

Microsoft 365 analüüs ja esmahäälestusteenus

  • Analüüs ja ärivajaduste kaardistus
  • Microsofti konto puudumisel selle loomine koostöös kliendiga (ettevõttepõhine Microsoft Live konto).
  • Ettevõttele domeeni loomine või olemasoleva “kolimine” Microsofti keskkonda (DNS-kirje lisamine domeenihaldaja serveris).
  • Kasutajakontode loomine Microsofti portaalis.
  • Office kontoritarkvara installeerimine arvutitesse
  • Exchange Online kasutuselevõtt.
  • Olemasolevate e-maili postkastide “kolimine” Exchange Online’i ja meilikontode seadistamine Microsoft Outlookis.
  • Muude paketis sisalduvate rakenduste ja teenuste kasutuselevõtu konsultatsioon (sh OneDrive, Office Apps ja Sharepoint).

Microsoft 365 haldusteenus

  • Telefoni- ja kaughaldus tugi Microsoft 365 kasutamisel (OneDrive, Sharepoint, Office Apps, Lync, Exchange Online).
  • Majasisese Microsoft Active Directory ja/või Azure Active Directory kasutajate haldus.
  • Kasutajakontode sünkimine, loomine ja muutmine.
  • Kasutajate õiguste haldamine.
  • Exchange Online meilikontode administreerimine.
  • Rämpspostitõrje seadistamine ja haldamine (sh FOPE administreerimine).
  • Office kontoritarkvara installeerimine arvutitesse (ettevõttes kohapeal või kasutades kaughaldust).
  • Ametliku toe vahendamine teenuse kasutamisel tekkivate teenusepakkuja poolsete häirete korral.
  • Grupitöövahendide haldamine (nt Exchange kalendrid)

Exchange Online haldusteenus

  • Telefoni- ja kaughaldus tugi Exchange Online kasutamisel.
  • Exchange Online meilikontode administreerimine.
  • Rämpspostitõrje seadistamine ja haldamine (sh FOPE administreerimine).
  • Ametliku toe vahendamine teenuse kasutamisel tekkivate teenusepakkuja poolsete häirete korral.
  • Grupitöövahendide haldamine (nt Exchange kalendrid).

Lisateenused

  • Outlooki kasutuselevõtt ja olemasolevate meilikontode seadistamine uues Outlookis.
  • Olemasolevate postkastide migreerimine Exchange Online’i.
  • Integratsioon lokaalse Active Director’iga.
Kliendigrupp: 

Teenused annavad suurimat efekti alates ca 10 töökohaga kontoritest (kuigi vajadusel teeme neid töid ka erakliendile).

Hinnastamine: 

Microsoft 365 haldusteenus – 4,5 € iga kasutaja kohta kuus (lisandub lepingu reageerimistasu sõltuvalt valitud teenustasemest) Exchange Online haldusteenus – 2 € iga kasutaja kohta kuus (lisandub lepingu reageerimistasu sõltuvalt valitud teenustasemest) Kõik ülejäänud – tunnihind vastavalt hinnakirjale tegelikult kulunud aja järgi