Delli garantii Eestis

Kiirviited tegutsemiseks garantiijuhtumi korral

  • Eestikeelse toega Delli garantiitelefoni number: 699 0699 – MAX 123 teenindus (ainult MAX 123-st soetatud seadmete korral)
  • Delli seadme garantii kehtivust kontrolli siit >
  • RMA-vorm garantiijuhtumi algatamiseks veebist >

Delli ametlik teenindus (inglise või vene keeles) – 800 2240
Delli ametlik teenindus (inglise või vene keeles) ProSupport garantii korral – 800 2226

Seadme omaniku/elukoha vahetuse (tag transfer/ownership transfer) taotlus tee siin >
Meie käest ostetud seadmete üldiste garantiitingimustega tutvuge siin > 

Delli seadmete garantii olemus

  • Dell pakub on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantiid äriklassi seadmetele (süle- ja lauaarvutid, serverid, võrguseadmed, andmemassiivid) ja lihtgarantiid (seade tuleb teenindusse tuua) kodukasutaja seadmetele.
  • Delli on-site garantii kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust.
  • Delli seadmete garantii on rahvusvaheline.
  • Rahvusvahelise garantii puhul nõutakse omaniku/elukoha vahetuse taotluse tegemist (tag transfer‘it) juhul, kui liigutakse pikemaks ajaks (rohkem kui 6 kuud) teise riiki.
  • Delli seadmete standard garantiipikkus on 3 aastat, mõningatel juhtudel (sõltuvalt kliendi soovist tellimise hetkel) ka 5-7 aastat.
  • Delli seadmete garantiid on võimalik pikendada. Päringu vormid leiate siit >
  • Mujal maailmas osutavad teenust teised Delli ametlikud teenusepartnerid, vaata kontakte siit >

Delli seadmete garantiitüübid (teostab MAX 123)

Garantiitüübid, mida MAX 123 ei teosta:

  • “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.

Dell monitoride ja lisaseadmete garantii

  • Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
  • Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
  • Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud Delli monitoride ja lisaseadmete (nt dokk, hiir, adapter, klaviatuur vms) garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda.
  • Saab ka helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
    Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!
     

Dell sülearvutite akude garantii

  • Dell sülearvuti akude garantiiaeg on mistahes probleemi korral 1 aasta.

 

TÄIDA RMA-VORM (DELLI SÜLEARVUTI GARANTIIREMONDI REGISTREERIMISE VORM).

 

wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
wf      
Failid peavad olema väiksemad kui 6 MB.
Lubatud failitüübid: gif jpg jpeg png.
wf      
wf      
Failid peavad olema väiksemad kui 6 MB.
Lubatud failitüübid: gif jpg jpeg png.
wf      

Tööpäevadel reageerime 2 tunni jooksul.

 

 

Garantiiprotsessi kiirendamiseks palume seadme seerianumbrist pilti (mitte üle 6 MB) koos kliendi nime, kuupäeva, kellaaja ja seadme seerianumbriga.
NB!  Pildile peab olema jäädvustatud kogu arvuti koos käsitsi lisatud andmetega, vaata lisatud näidispilti.

Delli sülearvuti seerianumbri (Service Tag) leiate nii:

wf      
wf      
wf