KKK

Alljärgnevalt vastused mõnedele enamküsitud küsimustele

  • Mis on äriklass arvutimaailmas?

    Ärikasutuseks disainitud arvuti.

    Märkimisväärselt tugevama korpuse ja kvaliteetsete komponentidega kauakestev arvuti. Enam on pööratud tähelepanu ka turvalisusele. Äriklassi sülearvuti täpsem kirjeldus on SIIN >

  • Kas e-poest saavad osta ka eraisikud?

    Jah, ka eraisik saab soetada tooteid MAX 123 e-poest. Maksevõimalused samad nagu juriidilisel isikul.

  • Kas müügisolevale sülearvutile saab teha enne ostmist konfiguratsioonimuudatusi?

    Enamikel sülearvutitel saab vahetada/lisada kõvakettaid, RAM (vahemälu) mooduleid, klaviatuuri ja 4G-kaarti. Samuti on võimalik asendada operatsioonisüsteemi uuema või vanema vastu (vastavalt op. süsteemi litsentsile). Seda saab teha ka meie salongis ootetööna!

  • Mis on sülearvuti õnnetusjuhtumi KASKO?

    KASKO lahendab probleemid, mis ei käi garantii alla! 

    Ainult MAX 123 pakub enda müüdavatele äriklassi süle- ja tahvelarvutitele kaasa õnnetusjuhtumi kaskot. Kasko on õnnetusjuhtumijärgne tagatud remonditeenus, mille korral arvuti kasutaja kulu ei ole kunagi suurem, kui 59 eurot.

  • Milline on Delli sülearvuti aku garantii?

    Reeglina kehtib Delli sülearvuti akule 1-aastane tootjagarantii. Dell Precision ja Latitude sarja sülearvuteid saab eritellimusena tellida tehasest 3-aasta pikkuse akugarantiiga.

  • Kas minu sülearvutil on kehtiv õnnetusjuhtumi kasko?

    Pakume kaskot ainult Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutitele. Arvuti kasko olemasolu ja kehtivusaeg on kirjas ostuarvel. Reeglina on Delli äriklassi sülearvuti hinna sees 1-aastane kasko. Kasko kehtivust saab pikendada kuni garantiiperioodi lõpuni.

    Vaata lisaks >

  • Kuidas installeerida legaalselt Windowsi uuesti arvutisse?

    Legaalse Windowsi installeerimiseks pöördu meie teenindusse.

    Kui soovid seda ise teha, siis uuematel arvutitel on Windowsi võti emaplaadil, mis leitakse installeerimisel automaatselt üles.

  • Kuidas ise arvutile diagnostikat teha?

    Arvuti diagnostikaks soovitama pöörduda meie teenindusse.

  • Miks teha arvutile tolmupuhastust?

    Sinu arvuti teeb imelikku häält… Mida siis teha? Too see teenindusse.

    Oma arvutit peaks tolmust puhastama vähemalt 2 korda aastas, sest tolm pärsib arvuti jahutuse efektiivsust ning võib lühendada arvuti eluiga. 

    MAX 123 teenust vaata siit > 

    Tolmupuhastus koos termopasta vahetusega.
    Sisemine puhastus, mille käigus monteeritakse lahti arvuti jahutussüsteem, mis puhastatakse tolmust. Lisaks eemaldatakse jahutuskomponentidelt vana termopasta, puhastatakse jahutustallad ning lisatakse uus termopasta.

  • Kus parkida meie salongi (Veerenni Keskuse) lähistel

    • PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
       
    • LÄHIM tasuline PARKLA kiirtoiduputka “Boksipeatus” kõrval
      Mobiilne parkimine: tsoon P16
      Tasuline parkimine E-P 24 h
      1 h / 0.60 €
      24 h / 1.6 €
      Iga alustatud 15 min 0.15 €
      15 minutit parkimiskellaga TASUTA
       
    • LISAKS võimalus parkida Siduri tänaval
      Mobiilne parkimine: tsoon P39
      Tasuline parkimine E-P 24 h
      1 h parkimiskellaga TASUTA
      1 h / 1 €
      24 h / 3 €
      Iga alustatud 30 min 0.50 €
       

  • Miks kodus, kus on koduloomad, vajab arvuti rohkem hoolt?

    Soovitus loomaomanikule

    Kodudes, kus elavad lemmikloomad on märgata arvutite kiiremat jahutussüsteemi ummistumist tolmu ja karvade poolt, seega tasuks tolmupuhastus sagedamini ette võtta. 

    Loomaomanikele pakume lisaks õnnetusjuhtumi kaskot, mis katab kõik kahjustused, kui viga saanud arvutit on võimalik veel füüsiliselt meile tuua. Loe lisaks KASKO kohta siit >

     

  • Mis on draiver ja miks neid peab uuendama?

    Igal arvutis kasutatava riistvarakomponendi jaoks on seadmedraiver. Ilma driverita ei suuda riistavara toimida. On olemas mitmeid programme, mis uuendavad draivereid automaatselt, küsi lisa oma kliendihaldurilt või meie salongist.

  • Kus asub MAX 123 Delli esindussalong ja millal oleme avatud?

    MAX 123 (Delli esindussalong ja garantii- ning teeninduskeskus) asub Tallinnas, Veerenni Keskuses, aadressil Siduri 3 (vana aadressiga Veerenni 58A).

    Oleme avatud tööpäeviti kell 9.00-17.00

  • Kuidas saab MAX 123-st osta arvega?

    Arvega ostmiseks kontakteeruge kliendihalduritega aadressil max@max.ee või telefonil 699 0678.

  • Kuidas osta järelmaksuga?

    Järelmaksuga ostmiseks palume täita taotlus aadressil: https://www.lhv.ee/et/jarelmaks/taotlus?deor=EE-11038974 ja kontakteeruda kliendihalduritega aadressil max@max.ee või telefonil 699 0678.

  • Mis on soovitusindeks e. NPS?

    Soovitusindeksit ehk Net Promoter Score'i (NPS) mõõdab Eestis keskkond Recommy.com.

    Rahvusvaheliselt tunnustatud ja Eestiski laialt kasutatud indeks, põhineb loogikal, et kui inimene kedagi või midagi oma sõbrale-tuttavale soovitab, siis ta võtab omale justkui vastutuse soovitatu kvaliteedi eest. Seega soovitab ta ainult neid firmasid, mille heas teeninduses on ta ise kindel. Sellest metoodikast on pikemalt kirjutanud tuntud kliendikeskse teeninduskultuuri apostel Indek Saul (loe siit >).

    Soovitusindeks arvutatakse ühe küsimuse põhjal: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite firma ... tooteid/teenuseid oma sõpradele-tuttavatele?”

    Arvutuse loogika:
    Hinnanguskaalal 0-10 peetakse kindlateks soovitajateks 9-10 palli andnuid ja mittesoovitajateks 0-6 palli andnuid. Soovitusindeks arvutatakse lihtsa lahutustehtena, kus soovitajate osakaalust lahutatakse mittesoovitajate osakaal. Arvesse ei võeta "ükskõikseid" (hinded 7 ja 8).

    Meie soovitusindeks protsent täna.

    MAX 123 on kõrgeima soovitusindeksiga IT-ettevõte Eestis, allikas: Recommy.com 
    Loe klientide kommentaar siit:

  • Kas teete arvutile esmast seadistust?

    Arvuti ostmisel salongist, teeme ka esmast seadistust.

    Windowsi regiooni, keele, klaviatuuriasetuse seadistamine. Vajadusel mõne vabavaralise programmi installeerimine (ID-kaardilugeja tarkvara, PDF lugeja jms).

  • Mis on ProSupport MAX?

    ProSupport MAX  |  Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus

    ProSupport lisab tavalisele Delli tootegarantiile järgnevad võimalused:

    • Riistvara monitooring 24/7
    • Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon
    • Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal
    • Firmware versiooniuuenduste teavitus
    • Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus
       

    Loe lisaks >

  • Mis erinevus on matil ja läikival elraanil?

    Ekraan - matt (anti-glare) vs läikiv (glare)
    Läikiv (glare) peegeldab, aga on erksamate värvidega. Matt (anti-glare) on silmale rahulikum.

  • Kas andmed jäävad alles, kui sülearvutil emaplaat ära vahetada?

    Jah, jäävad küll. Andmete kadu võib kaasneda kõvaketta vahetuse või arvuti täisinstalliga.

  • Mis on ekraani resolutsioon?

    Ekraani pilt koosneb punktidest. Mida suurem on resolutsiooni number, seda rohkem punkte on ekraanile mahutatud. Seega, mida suurem on resolutsioon, seda tihedam ja teravam on pilt. Sobivat resolutsiooni on mõistlik valida meie salongis.

  • Kas andmed jäävad alles, kui arvuti kõvaketas ära vahetada?

    Ketta vahetusel jäävad alles kõik programmid ja failid juhul kui esialgne ketas on terve ning toimiv. Andmete säilitamiseks tuleb teostada eelnev kettakloonimine.

  • Millised erinevused on kõvaketastel?

    Kõvaketaste liigid ja võrdlus.

    • SSD on uusim ning kiireim kettatüüp, mis on üldjuhul väiksema mahuga ning ka kallim võrreldes teiste kettatüüpidega.
    • Hübriidketas (SHDD) on keskmise kiirusega ketas, milles on kombineeritud HDD mahutavus ning kiirem puhvermälu.
    • HDD (tavaline kõvaketas) on aeglaseim kuid ka odavaim variant, mis mahutab palju andmeid soodsalt.
  • Kas minu andmed jäävad alles, kui teha arvutile "puhas install"

    Puhta installi puhul üldjuhul andmeid ei säilitata. Kui on tarvis andmete säilitamist, siis tuleb see eelnevalt kokku leppida ning selle eest ka vastavat tasu maksta (39€, püsikliendile -30%). Säilitada saab ainult faile User kaustast C-kettal ehk näiteks pildid ja dokumendid. Programme säilitada sel juhul ei saa.

  • Mis on kaheastmeline autentimine?

    Kaheastmeline autentimine on küberturvalisuses suur samm edasi.
    Kui varem läks näiteks oma e-postiaadressile sisse logimiseks tarvis ainult salasõna, siis kaheastmelise autentimise abil on sisselogimiseks vaja ka nutitelefoni. Avades nutitelefoni ekraanikoodi või sõrmejälje abil ja sisestades kaheastmelise autentimise rakenduse poolt genereeritava koodi, kindlustad sa, et inimene, kes sinu e-postiaadressi kaudu sisse logida soovib, ei saaks seda teha ilma sinu nõusolekuta.

  • Kuidas jõuda meie juurde BUSSIGA?

    Kuidas jõuda meie juurde BUSSIGA?

    Buss nr 16
    Luite peatus
    Luite tänava ja Veerenni nurgal
    Veerenni Keskusesse 300 m (jalgsi 4 minutit)

    Bussid nr. 12, 13, 45
    Renniotsa peatus
    Järvevana teel, Veerenni tänava Järvevana poolse otsa vahetus läheduses.
    Ülemiste suunal 400 m (jalgsi 5 minutit)
    Järve suunal 350 m (jalgsi 4 minutit)

    Sõiduplaanide veebilehe ühistranspordi reisiplaneerija >

Käesolevaga kinnitan, et olen tutvunud privaatsuspoliitikaga ning annan nõusoleku kasutada minu e-posti aadressi eesmärgiga saata mulle uudismaterjale. Olen teadlik, et mul on õigus nõusolek igal ajal tagasi võtta.