KKK

Alljärgnevalt vastused mõnedele enamküsitud küsimustele

  • Mida tähistavad tähed Delli monitoride nimes?

    • E-Seeria (Dell EXXXX): Economy/Entry mudel. Soodne, standardne koduklassi monitor. Vähem sisendeid ja jala peal liigutada ei saa.
    • S-Seeria (Dell SXXXX): S nagu Studio. Üldiselt koduklassile mõeldud monitor. Eesmärk - meelelahutus. Uhke välimusega, õhukesed, kitsa raamiga. Mõned mudelid on mänguritele mõeldud eritunnustega.
    • P-Seeria (Dell PXXXX): P nagu Professional, äriklassile mõeldud monitor. Hea vaatenurgaga IPS paneelidega. Jala peal pööratavad, keeratavad, kallutatavad, kõrgus reguleeritav. Palju erinevaid sisendeid sh. DisplayPort ja DVI. Välimuselt lihtne.
    • U-Seeria (Dell UXXXX): Ultrasharp. Delli preemiumklassi monitorid kontorisse täppistöö tegemiseks. Välimuselt uhked. Kõigil mudelitel on IPS paneelid. Võrreldes P-seeriaga üldiselt on rohkem võimalusi värvide reguleerimiseks, rohkem sisendeid. U-Seeria mudelid on tehase poolt kalibreeritud värvidega (tähtis foto/videotöötluseks).
    • M-seeria (Dell MXXXX): Medical. Medistsiinis kasutatavad monitorid.
    • C-seeria (Dell CXXXX): Large Format. Suuremad monitorid. 
       

    Tabelis on näha ka teiste sümbolite tähendus Delli monitori tootenimes.

  • Kust ma leian Delli sülearvuti seerianumbri?

    Delli sülearvuti seerianumbri (Service Tag) leiate nii:

     

  • Millised dokid on Delli ja Lenovo sülearvutitel?

    • Dell E-seeria mudelitel on mehhaaniline dokk, uutel mudelitel (alates 2017) on USB-C dokk. Uutest Delli dokkidest saad lähemalt lugeda siit > 
    • Lenovo uutel äriklassi mudelitel (alates 2017) on nii mehhaaniline, kui ka USB-C dokk.
  • Kuidas kontrollida Delli seadme tehasegarantiid?

    Tehasegarantii kestvuse kontrollimiseks on 3 varianti:

    • Vaadata arvelt kui ammu toode ostetud on ning vastavalt sellele kalkuleerida.
    • Uurida garantii kestvust Dell Support lehelt: [http://www.dell.com/support/home/us/en/04]
    • Küsida kliendihaldurilt abi.
  • Mis erinevus on matil ja läikival elraanil?

    Ekraan - matt (anti-glare) vs läikiv (glare)
    Läikiv (glare) peegeldab, aga on erksamate värvidega. Matt (anti-glare) on silmale rahulikum.

  • Milline garantiitase on minu Delli seadmel?

    Garantiitaset saab kontrollida DELL Support lehel, sisestades sinna oma arvuti Service Tag'i. Vasakust tulbast tuleb valida Warranty.

  • Mis on ekraani resolutsioon?

    Ekraani pilt koosneb punktidest. Mida suurem on resolutsiooni number, seda rohkem punkte on ekraanile mahutatud. Seega, mida suurem on resolutsioon, seda tihedam ja teravam on pilt. Sobivat resolutsiooni on mõistlik valida meie salongis.

  • Kas MAX 123 toetab Delli seadmete garantiiremonti?

    Jah, teostab, kuid mitte kõigile toodetele.

    Loe lisaks >

     

  • Millised erinevused on kõvaketastel?

    Kõvaketaste liigid ja võrdlus.

    • SSD on uusim ning kiireim kettatüüp, mis on üldjuhul väiksema mahuga ning ka kallim võrreldes teiste kettatüüpidega.
    • Hübriidketas (SHDD) on keskmise kiirusega ketas, milles on kombineeritud HDD mahutavus ning kiirem puhvermälu.
    • HDD (tavaline kõvaketas) on aeglaseim kuid ka odavaim variant, mis mahutab palju andmeid soodsalt.
  • Kas ma saan oma Delli seadme teie juurde garantiissse tuua?

    Kui seade on soetatud MAX 123-st, siis olenemata garantiitüübist, saab seadme ALATI meile tuua.

    Delli seadmete garantiitüübid, mida teostab MAX 123.

    • “On-site Service After Remote Diagnosis” garantii (on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval (NBD – Next Business Day).
    • “NBD ProSupport” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval.
    • “ProSupport Mission Critical on-site” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga kuni 4 tundi.

    Garantiitüübid, mida MAX 123 ei teosta.

    • “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.
      Garantiiprotsessi kiirendamiseks soovitame pöörduda aadressil: Mustamäe tee 55, Tallinn, Servisa ICT.
  • Mis on äriklass arvutimaailmas?

    Ärikasutuseks disainitud arvuti.

    Märkimisväärselt tugevama korpuse ja kvaliteetsete komponentidega kauakestev arvuti. Enam on pööratud tähelepanu ka turvalisusele. Äriklassi sülearvuti täpsem kirjeldus on SIIN >

  • Kas Delli seadme garantiid saab pikendada?

    Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, max@max.ee või täida vorm veebis: http://www.max.ee/frontpage/teenused/delli-garantii-ja-hooldusteenused/delli-seadme-garantiiremondi-registreerimise-vorm/

  • Kas müügisolevale sülearvutile saab teha enne ostmist konfiguratsioonimuudatusi?

    Enamikel sülearvutitel saab vahetada/lisada kõvakettaid, RAM (vahemälu) mooduleid, klaviatuuri ja 4G-kaarti. Samuti on võimalik asendada operatsioonisüsteemi uuema või vanema vastu (vastavalt op. süsteemi litsentsile). Seda saab teha ka meie salongis ootetööna!

  • Kas Delli seadme garantiid saab laiendada?

    Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, max@max.ee või täida vorm veebis: http://www.max.ee/frontpage/teenused/delli-garantii-ja-hooldusteenused/delli-seadme-garantiiremondi-registreerimise-vorm/

  • Milline on Delli sülearvuti aku garantii?

    Reeglina kehtib Delli sülearvuti akule 1-aastane tootjagarantii. Dell Precision ja Latitude sarja sülearvuteid saab eritellimusena tellida tehasest 3-aasta pikkuse akugarantiiga.

  • Mida tähendab on-site garantii?

    On-site garantii - garantiiteenindus kliendi juures kohapeal. Garantiipakett sisaldab väljasõitu kliendi juurde (riistvara probleemide korral).

    Delli on-site garantii kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust.

  • Kust ma leian Delli seadme driver'id?

    Kõikide Delli seadmete driver'id leiab Dell Support veebilehelt või arvutisse installeeritud Dell SupportAssist programmi abil.

    Dell Support veebilehe link > 

    Seadme tuvastamiseks Dell Support lehel on kolm meetodit. Tee üks valik kolmest:

    1. variant: tuvasta oma seade automaatselt (Detect Product)
    2. variant: sisesta lahtrisse oma seadme seerianumber
    3. variant: otsi käsitsi oma seadme mudel

    Dell SupportAssist on tarkavara, mis annab sulle teada võimalikest värskendustest.
    Dell SupportAssist programmi allalaadimise veebilehe link > 

  • Kas andmed jäävad alles, kui sülearvutil emaplaat ära vahetada?

    Jah, jäävad küll. Andmete kadu võib kaasneda kõvaketta vahetuse või arvuti täisinstalliga.

  • Milline laadija minu Dell sülearvutile sobib?

    Delli sülearvuti aku laadimiseks kasuta alati ainult Delli originaallaadijat. Õige laadija saab tuvastata seadme seerianumbri (Service Tag) järgi küsides meie salongi teenindajalt abi.

    Seerianumbri leiate nii:

  • Kas andmed jäävad alles, kui arvuti kõvaketas ära vahetada?

    Ketta vahetusel jäävad alles kõik programmid ja failid juhul kui esialgne ketas on terve ning toimiv. Andmete säilitamiseks tuleb teostada eelnev kettakloonimine.

  • Mis on refurbished (tagastatud) Dell seade?

    Refurbished seade on Delli tehasesse tagastatud toode, mis on tehniliselt korras, tootja poolt uuesti testitud ja täiskomplektne ning vastab kõikidele standarditele.

    Pakume Delli refurbished tooteid "Dell Outlet" alajaotuses. Kõikidel Outlet'i seadmetel on uute toodetega samaväärne garantiitase.

  • Kas minu andmed jäävad alles, kui teha arvutile "puhas install"

    Puhta installi puhul üldjuhul andmeid ei säilitata. Kui on tarvis andmete säilitamist, siis tuleb see eelnevalt kokku leppida ning selle eest ka vastavat tasu maksta (39€, püsikliendile -30%). Säilitada saab ainult faile User kaustast C-kettal ehk näiteks pildid ja dokumendid. Programme säilitada sel juhul ei saa.

  • Kus asub MAX 123 Delli esindussalong ja millal oleme avatud?

    MAX 123 (Delli esindussalong ja garantii- ning teeninduskeskus) asub Tallinnas, Veerenni Keskuses, aadressil Siduri 3 (vana aadressiga Veerenni 58A).

    Oleme avatud tööpäeviti kell 9.00-17.00

  • Mis on sülearvuti õnnetusjuhtumi KASKO?

    KASKO lahendab probleemid, mis ei käi garantii alla! 

    Ainult MAX 123 pakub enda müüdavatele äriklassi süle- ja tahvelarvutitele kaasa õnnetusjuhtumi kaskot. Kasko on õnnetusjuhtumijärgne tagatud remonditeenus, mille korral arvuti kasutaja kulu ei ole kunagi suurem, kui 59 eurot.

  • Mis erinevus on Dell Latitude-, Precision-, Vostro-, XPS- ja Inspiron-sülearvutitel?

    Delli sülearvutite seeriate võrdlus. 

    • Latitude - maailma äriklassi lipulaev. Disainitud ärikasutuseks (äriklassi vastupidavus ja turvalisus; alati dokitav ja operatsioonisüsteem Windows Pro).
      • MAX 123-s on hinna sees 1-aastane õnnetusjuhtumi KASKO-kindlustus ja IT-tugiteenuse pakett.
      • Garantii: 3 aastat on-site Next Business Day (garantiiteenindus kliendi juures kohapeal).
    • Precision - mobiilne tööjaam. Suurt arvutuvõimsust vajavatele professionaalidele (disainerid, arhitektid jne).
      • MAX 123-s on hinna sees 1-aastane õnnetusjuhtumi KASKO-kindlustus ja IT-tugiteenuse pakett.
      • Garantii: 3 aastat on-site Next Business Day.
    • Vostro - soodsam äriklass. Disainitud väikeettevõtetele.
      • Garantii: Carry-in Svc/Return to Base (lihtgarantii - arvuti tuleb ise tuua garantiiteenindusse).
    • XPS - edev ja trendikas. Tippklassi disain. Kerge, ilus, õhuke, täiesti võrreldav Mac-iga.
      • Garantii:  Carry-in Svc/Return to Base (lihtgarantii - arvuti tuleb ise tuua garantiiteenindusse) või on-site Next Business Day.
    • Inspiron - mõistlik ja asjalik. Disainitud kodukasutajale (pea kõigi multimeedia lisadega).
      • Garantii: Carry-in Svc/Return to Base (lihtgarantii - arvuti tuleb ise tuua garantiiteenindusse).
  • Kus asub Delli esindussalong?

    Tallinnas, Veerenni Keskuses, Siduri 3 (vana aadressiga Veerenni 58A) asub Eesti ainus Delli esindussalong. Meilt leiate suurima valiku Delli äriklassi seadmeid. Salongis saab kõiki seadmeid näha ja testida. Lisaks annavad pika kogemusega konsultandid asjatundlikku nõu.

    Vaata kaarti >

  • Kas minu sülearvutil on kehtiv õnnetusjuhtumi kasko?

    Pakume kaskot ainult Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutitele. Arvuti kasko olemasolu ja kehtivusaeg on kirjas ostuarvel. Reeglina on Delli äriklassi sülearvuti hinna sees 1-aastane kasko. Kasko kehtivust saab pikendada kuni garantiiperioodi lõpuni.

    Vaata lisaks >

  • Mis erinevus on Dell OptiPlex, OptiPlex AIO, Precision, Vostro, XPS ja Inspiron lauaarvutitel?

    Delli lauaarvutite seeriate võrdlus.

    • OptiPlex - kõige madalama garantiijuhtudega lauaarvuti maailmas - disainitud ärikasutuseks (äriklassi vastupidavus ja turvalisus; 3 erinevat korpusetüüpi: micro, small form, mini tower).
      • Garantii: 36 kuud on-site Next Business Day
    • OptiPlex AIO - ärikliendile disainitud "kõik-ühes" lauaarvuti (arvuti monitori sees), inglise keeles AIO = All-in-One
      • Garantii: 36 kuud on-site Next Business Day
    • Vostro - soodsam äriklass, disainitud väikeettevõttele
      • Garantii: Carry-in Svc/Return to Base
    • Precision - lauaarvuti nõudlikule kasutajale - kui töö nõuab suurt kiirust ja jõudlust (arhitektid, disainerid jne)
      • Garantii: 36 kuud on-site Next Business Day
    • Inspiron - hea töömees kodukontorisse (innovatiivne disain, piisavalt kettaruumi ja jõudlust)
      • Garantii: Carry-in Svc/Return to Base
    • XPS - äge lauaarvuti multimeedia kogemusteks (funktsionaalne disain, easy-open korpus lihtsaks laiendamiseks, hea vaikne jahutus, GRAMMY auhinna võitnud Waves MaxxAudio sound)
      • Garantii: Carry-in Svc/Return to Base
  • Kas teete remonti ja hooldust ka teistele arvutitele peale Delli?

    MAX 123 ei teosta ise teiste kaubamärkide arvutite remonti ja hooldust. Küll aga vahendame meie käest soetatud toodete garantiiremonti.

    MAX 123 on Dell Branded Services partner Eestis.

  • Milliste erinevate korpusetüüpidega toodetakse Dell OptiPlex lauaarvuteid?

    Dell OptiPlex korpusetüüpide võrdlus.

    • OptiPlex Micro
      • Kõrgus: 18.2 cm | Laius: 3.6 cm | Sügavus: 17.8 cm | Min. kaal: 1.28 kg
      • Pordid ja pesad
        1. Power Button | 2. Universal Audio Jack | 3. Line Out | 4. USB 3.0 Port | 5. USB 3.0 Port | 6. Wired NIC | 7. USB 3.0 Port | 8. USB 3.0 Port | 9. USB 3.0 Port | 10. USB 3.0 Port | 11. DP | 12. HDMI

    • OptiPlex Small Form
      • Kõrgus: 29.0 cm | Laius: 9.26 cm | Sõgavus 29.2 cm | Min. kaal: 5.14 kg
      • Pordid ja pesad
        1. Power button | 2. SD media card reader | 3. Universal Audio Jack | 4. USB 2.0 ports | 5. USB 3.0 ports | 6. Line out | 7. HDMI | 8. DP | 9. Accessory port | 10. USB 3.0 ports | 11. Wired NIC | 12. USB 2.0 ports | 13. Optional platinum 92% efficient PSU

    • OptiPlex Mini Tower
      • Kõrgus: 35 cm | Laius: 15.4 cm | Sügavus: 27.4 cm | Min. kaal 7.93 kg
      • Pordid ja pesad
        1. Power button | 2. Slim 9.5mm optical drive | 3. SD Media Card Reader | 4. Universal Audio Jack | 5. USB 2.0 ports | 6. USB 3.0 ports | 7. Line out | 8. HDMI | 9. DP | 10. Accessory port | 11. USB 3.0 ports | 12. USB 2.0 ports | 13. Wired NIC | 14. Optional platinum 92% efficient CPU

  • Mis on ProSupport MAX?

    ProSupport MAX  |  Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus

    ProSupport lisab tavalisele Delli tootegarantiile järgnevad võimalused:

    • Riistvara monitooring 24/7
    • Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon
    • Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal
    • Firmware versiooniuuenduste teavitus
    • Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus
       

    Loe lisaks >

  • MIS ON DELL OUTLET?

    E-poe alajaotuses "DELL OUTLET" pakume põhiliselt Delli refurbished seadmeid, mis on tehniliselt korras, täiskomplektsed ja vastavad kõikidele standarditele. 

    Refurbished seade on Delli tehasesse tagastatud toode, mis on tootja poolt uuesti müügiringlusse lastud. Kõikidel Outlet'i seadmetel on uute toodetega samaväärne garantiitase.

    VAATA DELL OUTLET TOOTEID >

  • Mida tähendavad Dell OptiPlex seeriate nimes esimesed numbrid: 3, 5, 7

    Dell OptiPlex seeriate võrdlus.

    Dell OptiPlex seeriad:

    • 3000-seeria
    • 5000-seeria
    • 7000-seeria

    Vaata > 

     

  • Kes on Delli garantiipartnerid Eestis?

    MAX 123 on Delli äriklassi seadmete ametlik garantiipartner Eestis.

    Kui seade on ostetud MAX 123-st ja sellel "onsite" (garantiiteenuseid osutatakse kliendi juures kohapeal) garantii, siis pöörduge otse meie poole telefonil +372 699 0699. See hoiab kokku aega ja te ei pea suhtlema Delli rahvusvahelise garantiiteenindus keskusega.

    Delli seadmetele, millel on madalam garantiitase ("Carry in"), teostab Eestis garantiiremonti Servisa ICT, Mustamäe tee 55, Tallinn.

    Kui Delli serveriruumi seade pole soetatud MAX 123-st, siis palume pöörduda Delli garantiitelefonil 800 2240 (Basic) 800 2226 (ProSupport). Garantiitelefoni keel on inglise- ja vene keeles.

  • Delli monitoride ja lisaseadmete garantii

    • Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
    • Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
       

    Kui monitor on soetatud MAX 123 AS-st, on garantiikorras seadme vahetamiseks 2 varianti:

    1. toimetada katkine monitor meie juurde, aadressile Siduri 3, Tallinn, Veerenni Keskus;
    2. helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
      Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

    Dell monitorid

    Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud monitoride garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda, või helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
    Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!

    Dell lisaseadmed

    Mujalt (mitte MAX 123 AS-st) soetatud Delli lisaseadmete (nt dokk, hiir, adapter, klaviatuur vms) garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole. Lisaseadmetel puudub reeglina service tag number, mistõttu ei ole meil võimalik Dellis lisaseadmete garantiid menetleda.

Käesolevaga kinnitan, et olen tutvunud privaatsuspoliitikaga ning annan nõusoleku kasutada minu e-posti aadressi eesmärgiga saata mulle uudismaterjale. Olen teadlik, et mul on õigus nõusolek igal ajal tagasi võtta.