Uus suund IT-s on teenustepõhisus

Juba ammu pole IT lihtsalt „arvutiasjandus“, millega teha igapäevatööd. Ajal, mil isegi lihtsad kodumasinad kasutavad internetti, oleneb IT-st nii ettevõtte igapäevane toimimine kui ka areng ja kasv. Iga optimeerimine, kiirendamine, kulude kokkuhoid ei teeni pelgalt IT huve, vaid kogu firma strateegilisi eesmärke ja võimet luua väärtusi. Iga ettevõte on muutumas IT-ettevõtteks.

Aina enam levib Eestis teenustepõhise IT mõtteviis. See tähendab, et kõike ettevõtte taristusse kuuluvat, alates riist- ja tarkvarast, arvutitest ja serveritest kuni programmide, viirusetõrje ja wifini ei pea enam omama, vaid saab kuupõhiselt rentida. Kuidas toob teenustepõhine IT ettevõttele väärtust? DELL | MAX 123 tehnikadirektor Andres Vallistu sõnul on selleks neli põhiaspekti.

1. Aja ja kulude kokkuhoid
2. Lihtsus ja ühtsustatud standardid
3. Kontroll rahavoogude üle
4. Muuda teenust hetkega ja maksa ainult selle eest, mida hetkel reaalselt vajad

Loe lisaks Äripäeva IT-uudistest >